"Problemski" zadatak

Manipulacija kockama jedna je od osnovnih igara i aktivnosti. Stoga ih valja osmisliti da svaki put iznova budu drugačije, zanimljive, a da istovremeno fizički i mentalno angažuje dijete.
Ovaj put sam se odlučila za mrežastu košaru (korpu) kroz  koju sam provukla niti vune (možete koristiti ukrasne trakice i sl.), a u nju sam stavila kockice i druge sitne igračke. Ostavila sam ju na podu i dopustila Daniju, da sam istraži šta je to, a potom sam mu pokazala, šta je njegov zadatak.
Dakle, provlačite ruku kroz niti, uzimate igračku i izvlačite, polako, kako bi dijete moglo pratiti. Pri tome jasno opisujete svaki korak. Ponoviti 2-3 puta, a zatim zajedno bebinom rukom učiniti isto. 
Nakon nekoliko uspješnih pokušaja dopustiti da to beba samostalno učini. 
U korpu možete ponovo vratiti igračke ili staviti nove, te ju ostaviti u vidnom polju bebe. 
Daniju je ovo bila aktivnost kojoj se samostalno vraćao nekoliko puta u toku dana. 

 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Senzorne vrećice

Boje, prva aktivnost

Senzorne boce