Ima/nema

Razvoj inteligencije, jedno je od primarnih područja rane stimulacije. I zato treba koristiti što širi spektar aktivnosti kako bismo pravilno djelovali na razvoj senzomotorne, odnosno tzv. praktične inteligencije. S tim aktivnostim treba početi u periodu od 8 mjeseci. U tom periodu se i kod djeteta javlja potreba da se ona angažuje. To treba iskoristiti. 

Razvojne aktivnosti na ovom uzrastu izazivaju zadovoljstvo i djeca rado učestvuju u njima. Po prirodi su znatiželjna, pa će i to doprinijeti uspješnosti tih aktivnosti. 

Ovom prilikom predstavljam vam jednu vrlo jednostavnu, a djeci uvijek zanimljivu aktivnost Ima/nema.

Uzeti 2-3 igračke različitih boja i oblika, te jednu maramu. Mi smo u ovom slučaju uzeli patku, loptu i lokomotivu. Pred dijete staviti jednu od njih. Imenovati ju, odrediti boju, oblik, veličinu. Prekriti igračku maramom. Pitati gdje je. Dopustiti djetetu, da odmah posegne rukom za maramom, komentarisati:"Evo je, tu je patka. Žuta patka. Patka kaže kva-kva." Ponoviti aktivnost. "Nema patke. Gdje je?"

Kroz ovu aktivnost dijete uviđa jednostavne uzročno-posljedične veze, uviđa da predmet postoji, iako je na trenutak skriven, te razvija sposobnost koje vode ka imenovanju predmeta.

 

 


 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Senzorne vrećice

Boje, prva aktivnost

Senzorne boce